donderdag 13 december 2012

My blessings.

Vanaf vandaag ben ik vrij.
Nee, niet een weekje...
3 1/2 week,
tot 7 januari 2013.
Wat zal ik allemaal gaan doen...
Ik wil de trap schilderen,
naar de kapper,
langs een overbuurvrouw, die al een tijdje thuis is, 
badkamer soppen,
een dagje op stap met mijn lieve vriendin,
lekker knutselen, schilderen, haken&breien,
met mijn vader mee, die geopereerd wordt aan staar,
alles opruimen,
iets gezelligs doen met mijn moeder,
met Sam naar Amsterdam,
kerst 
en
 oud&nieuw vieren,
kasten uitmesten,
films zien,
gisteren heb ik het boek "Tonio" geleend van een vriendin, 
want ik ben toch 3,5 week vrij...
Jullie gaan het later nog horen,
 of het allemaal gelukt is...
:-)
P.S.:  Meer "blessings" bij Zilverblauw.

12 opmerkingen:

  1. hahahaha je lijkt mn dochter wel, teveel dingen in te weinig tijd :-) maak maar een prioriteiten lijstje.. ben ik bang. Superleuke foto's is dat bij jou thuis ? Leuk zeg die stoel met dat vachtje bij het potkacheltje, de ster aan de muur en de kerstboom in een ingepakte pot. heel natuurlijk allemaal !
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk,geniet ervan! En prachtig stoeltje (piet hein eek?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid op de foto's!
    Ik zou eerst de 'vervelende' dingen van het lijstje doen, dan ben je daar vanaf :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, pas maar op voor je het weet mag je weer aan het werk.Maar veel plezier en succes met alles. Gezellig bij jou thuis,zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vooruitzicht 3 weken vrij. geniet ervan!! Met zo'n gezellig huis moet dat wel lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt goed zeg! heel veel plezier!! En wat een knus huis heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele lijst, geniet er van!! Heerlijk zo'n lange vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt allemaal heerlijk... geniet lekker van je tijd en alle mooie plannen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, herken mezelf helemaal er in.. Erg veel plannen, maar of ze allemaal uitgevoerd geraken nja... Hier meestal niet, maar ik ben dan ook een echte chaos-er :-)
    Geniet alvast van je vrije tijd! Je moet alvast je huis niet meer gezellig maken want dat is je al helemaal gelukt!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...