zaterdag 8 december 2012

Lekker bezig...

Gisteren had ik zin om
te knutselen.
Er moest iets kerst-erigs boven de bank komen.
Ik had nog een leuk gebreid behangetje in kast liggen.
Met dit behang, heb ik de grote foto, die boven de bank hing,
 ingepakt als een cadeautje.
Zodat het er ook weer makkelijk af kan.

 Met masking-tape heb ik het bekende hertenkopje gemaakt.
&
onderaan nog een eekhoorntje van karton geplakt.

Wat overigens na het nemen van de foto, er meteen weer afviel.
Misschien iets beter vastplakken? 
&
 Guus dacht dat het bedoelde hert, 
een vaas met takken was.
("Leuk ! Maar misschien moet je nog een takje in het midden doen...")
...zucht...

 Vorige week maakte ik al een houten ster, 
met kerstlampjes.
Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zag trouwens meteen dat het een hert is hoor :) Heb deze ook eens voorbij zien komen in een woontijdschrift (en dan in het groot). Misschien maakt ik er ook een en dan op de muur.
    Veel plezier van je kerstknutsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf geworden!! Wat een top idee en hilarisch commentaar... Heelll herkenbaar, zou hier hetzelfde gaan denk ik :-) Je ster is ook gaaf!

    Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha een takje in het midden, pff mannen! ;)
    Je ster is heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, super grappig. Tja, dat gebeurt hier ook wel eens... Prachtige ideetjes om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lig helemaal flauw van de lach om het 'takje in het midden 'whoehahahaha geweldig :-)

    mannen !?!?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig je schilderij, helemaal kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk maar ik dacht ook aan een vaas, ach blond hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik zag er direct een hertje in, maar nu dat je het schreef van die vaas, zie ik dat er ook in :-p Leuk in ieder geval. Die ster is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha nu zie ik ook een vaas met takken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die gebreide lap is echt stoer, heel mooi! Heel grappig om te lezen...ook Marco dacht dat het een vaas met takken was :-)

    Fijne zondag
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor. Ik zag wel meteen wat het was hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lol, ik zag ook direct dat het een hert is alleen nu je geschreven hebt dat er ook een vaas met takken in te zien is... Zie ik dat ook! (soort van Mama Appelsap haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...