dinsdag 21 augustus 2012

Working girl.

Mijn vakantie zit er op en
ik moest gisteren weer voor het eerst werken.
Door de warmte had ik slecht geslapen en was al vroeg wakker.
Dus ben ik maar een uurtje eerder naar mijn werk gegaan...
*
Eerst even bijgekletst met mijn collega's, heel veel mails lezen en
een vergadering voorbereiden voor morgen.
*
Helaas waren er ook een aantal slechte berichten
van een zieke collega en zieke familieleden van collega's.
Wat kan er veel gebeuren in een paar weken....
*

De kale gesnoeide Platanen op de binnenplaats van ons gebouw,
 zijn in die paar weken, weer mooie bomen, met een volle pruik van bladeren..
Ik dacht dat het, na de snoei, nooit meer goed zou komen met die oude Platanen.
Maar ze zijn weer prachtig!

*
Omdat ik geen lunchpauze had genomen
was ik ook weer vroeg thuis. (13.00 uur)
Kon ik gezellig samen met Sam lunchen .
's Avonds was Guus ook weer veilig thuis uit Frankrijk.
Hij heeft het erg leuk gehad en de motor is dit keer heel gebleven....
;-)
Deze week heeft Guus nog vakantie.
Ik hoef alleen nog vandaag en morgen te werken, dus misschien kunnen we
nog iets leuks doen!?!



5 opmerkingen:

  1. Ja, die hitte 's nachts is verschrikkelijk. Helemaal als je de dag er na weer voor het eerst moet werken :( Maar het is helemaal goed gekomen lees ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is toch best wat moeilijk hè, zo terug aan 't werk gaan na een heerlijke vakantie...Maar het komt allemaal weer goed, een mens is er dadelijk weer helemaal in...
    Ik wens je nog een leuke week!
    liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja rot... ik hoorde na drie weken vakantie ook vervelende verhalen van collegás over ziekte en zo. Niet leuk!
    Hopelijk hou je het vakantiegevoel nog even vast, met halve dagen lukt dat vaak toch wel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou zeker nog wat leuks gaan doen!
    Vervelend, zoveel nare berichten op je werk. Hopelijk heb je ook nog leuke vakantie verhalen gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een vroege start op je eerste werkdag-zo zie je maar weer-gezondheid is eigenlijk alles-zonder dat: NIX. Geniet maar lekker samen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...