zaterdag 18 augustus 2012

Vakantie-herinneringen.

Dit is mijn laatste vakantie-weekend.
We zijn dit jaar in NL gebleven en door het mooie weer
hebben we ons prima vermaakt.
Maar toch denk ik af en toe aan vorig jaar.
Toen zaten we op Curacao, op een wel heel fijn plekje... 
Nee hoor, we hadden niet het hele huis.
We huurden de studio linksonder...
(Dolphin hearthouses in Laguna)
Uitzicht op zee!
 Met een trap kun je de zee in, om te snorkelen...
Vanuit de hangmat naar mooie zonsondergangen kijken...
 Er was een buitendouche...
 Op Sam's 14e verjaardag zwom er een groep dolfijnen voorbij...
Een echt cadeautje
Lagunabaai was om de hoek en daar 
zwommen zoveel vissen als in een aquarium...
 Iedere namiddag zwom er een zeeschildpad de baai binnen...
(uit Madagascar 3)
We hebben wat afgesnorkeld...
Mooie herinneringen...
Maar thuis is het ook goed, hoor.
Ik ga genieten van mijn laatste vakantiedagen...
Fijn weekend!
:-)

4 opmerkingen:

  1. mooie herinneringen....leuk om te koesteren! Maar geniet ook maar lekker van deze laatste vakantiedagen thuis, want inderdaad oost west thuis best...geldt hier ook, uiteindelijk!
    Onze vakantie is helaas al voorbij, hebben alweer een weekje werk achter de rug. Wij vertoefden enkele dagen in Nederland,Friesland (hééérlijk), en voor de rest genoten we verder thuis van het Belgische mooie weer én van elkaar!
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,.....dat ziet er waanzinnig uit zeg! Dat is zeker een vakantie die je echt nooit vergeet.
    Wij zijn ook thuis gebleven,.. toch hoop ik volgend jaar weer lekker ergens in Frankrijk onze vakantie door te brengen.
    Heb het wel een beetje gemist hoor!
    Ach,.. dan genieten we er volgend jaar vast veel meer van.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat mooi, daar kun je lekker nog een jaar op teren, toch? Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een idyllisch plekje is dat! Kan me voorstellen dat je daar nog vaak aan moet denken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...