zaterdag 13 oktober 2012

Agenda.

Ik ben nog van de "ouderwetse" agenda.
(agenda = gemaakt door mijn lieve vriendin, van fietsbanden)
Ik heb wel een smartphone, 
maar toch vind ik een agenda handiger.
Ik heb al jaren de vullingen van de HEMA.
Deze vullingen hebben altijd leuke tabblaadjes en fijne kleuren.



 Dit jaar zitten er voor het eerst leuke stickertjes bij,
 om bij je afspraken te plakken.
In mijn agenda staan niet alleen mijn afspraken, 
maar bewaar ik ook leuke knipsels,
lieve briefjes,
 & 
foto's van fijne herinneringen...

:-)
Fijn ( regenachtig) weekend!



4 opmerkingen:

  1. Leuke agenda heb je! Ik ben ook van de analoge agenda en ook van de hema vulling! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk! Ik heb ondanks de prima agenda functie op mijn telefoon ook nog gewoon lekker een analoge agenda. Ik bewaar ze ook allemaal. Zo kun je nog eens dingen nazoeken en herinneringen ophalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook, gewoon met de pen, heel fijn. Mooie agenda, mooi blog. Ik ben je volger geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een gewone schrijf agenda :-)
    En uhhhh, gelukkig was het zondag lekker weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...