zondag 8 april 2012

My blessings #4

Ik word blij van: 


*Een paasbrunch met familie.
*Sam, die croissants maakt voor het paasontbijt.
* mijn vader en Guus, die samen een nieuwe schutting bij
de pipowagen maken. 
*het frisse groen in de lente.
*mijn moeder die thee zet, terwijl ik in mijn tuintje rommel.
*grote bossen tulpen in alle kleuren. 
*koolmeesjes, die druk zijn in de tuin.
*zelfgemaakte appeltaart *

Kijk voor meer "blessings" bij Anki

(schilderij; met een heleboel, door mij, opgenaaide knoopjes)

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke dag.En wat een leuke frisse vrolijke blog heb je.Ik ga je volgen.
    Kijk ook eens bij mij ;)
    X Marielle Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...