maandag 4 juni 2012

Schoenentic.

Ik heb een schoenentic.
Vroeger was het heel, heel, heel erg.
De laatste jaren kon ik mij vaak prima inhouden.
Maar ik ben het weer een beetje kwijt:
mijn beheersing
Ik had ze al 5x in mijn handen gehad,
 als ik in de stad was.
Ik vond ze zo leuk, dus nu heb ik ze toch maar gekocht!
 Jammer dat je die leuke huisjes niet ziet,
 als je de schoenen aan hebt....
En ze lopen heerlijk, 
door de rubber zool aan de voorkant.
( ook verkrijgbaar in rood, grijs en bruin 
bij Brandos)



3 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad leuk,.. de hak is ook precies goed niet te hoog/laag.
    Je verhaaltje is grappig,....heeeeeeeeeel herkenbaar.
    Gr. Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, daar ga je vast veel plezier van hebben :-) Ze zijn prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...