donderdag 3 mei 2012

50.

Het lijkt wel of deze week
 "iedereen" vijftig wordt....


Gisteravond hadden we een SUPERfeest van 
overbuurman Ted.
Met een band in een tent, waar iedereen mee mocht spelen. 
Ook Guus drumde een rondje mee.
Heerlijk eten aan lange tafels, met een heel fijn chocoladetoetje.
Mooie verhalen over zijn 50 levensjaren.
Een boom, vol brandende waxinelichtjes en linten,
 waaraan iedereen een briefje hing met zijn/haar 
mooiste, leukste, fijnste herinnering aan Ted.
En dansen tot in de late uurtjes....
:-)

En vandaag ga ik met mijn "oude" schoolvriendin uit eten, 
omdat ze dit weekend 50 wordt.
Ze houdt niet van grote feesten, 
dus daarom neem ik haar mee naar een klein restaurantje.
Met bloemen,
 een fout Delftsblauw tegeltje met naam en jaartallen,
gaan we vanavond fijn herinneringen ophalen... 

2 opmerkingen:

  1. heb je geen foto gemaakt van die boom, ik ben benieuwd hoe dat er uit zag!!!
    En wat leuk dat je nog steeds contact hebt met je oude schoolvriendin! Lekker eten jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, :( was ik mijn hele tas vergeten, dus geen telefoon en/of fototoestel, maar het zag er echt heel mooi uit...

      Verwijderen

Ik vind het leuk, als je een berichtje achterlaat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...